Anyunak is kell egy fröccs

Anyunak is kell egy fröccs

Ki vagyok én?

2022. június 23. - VeVe

Röviden: egyedülálló anyuka. De nem ám a megszokott értelemben!

Kicsiny, eldugott faluból indultam, de mivel szeretek tanulni, célokat tudok kitűzni, messzire sodort onnan az élet. Ma harminchárom éves vagyok, és itthon vagyok az egy hónapos kislányommal. Nemrég még csoportvezetőként dolgoztam egy vegyipari vállalatnál, ami nagyon jót tett a személyiségfejlődésemnek, ugyanis kénytelen voltam kilépni a sajátos kis zárt világomból ahhoz, hogy meg tudjak felelni ennek a feladatnak mind a vállalat, mind a kollégák szempontjából. Ahogy a mondás tartja: teher alatt nő a pálma.

Vegyész végzettséggel rendelkezem, és azon ritka példányok közé tartozom, akik 3 év alatt megszerezték a PhD fokozatot, talán több önállósággal is, mint az átlag. Most tanulom a harmadik idegen nyelvemet és mérlegképes könyvelői tanfolyamra járok, de szívesen ismerkedem más területekkel is, melyeket biztosan említeni fogok a bejegyzéseimben. Úgy gondolom, hogy mindenféle ismerettel több vagy, legyen az diplomát adó képzés, vagy éppen tortasütés.

Imádok utazni, utazásokat szervezni. Emellett szívesen olvasok, kézműveskedem.

Szumma-szummárum, az az ember vagyok, akire azt mondják, hogy „nem elveszett”, megbízható és megfontolt. 2021 szeptemberében mégis abban a helyzetben találtam magam, hogy van egy 5 hetes terhességem, de nincs kilátásban párkapcsolat. Akartam babát, de nem akkor és nem így. A blogomat olvasva biztosan kitalálod, hogy mire döntöttem :).

A bejegyzés trackback címe:

https://anyunakiskellegyfroccs.blog.hu/api/trackback/id/tr3217865125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása